keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Yksi ihana blogi


Eka tunnustus. Sanattomaksi vetää. Ja hieman hävettää. Olen rumasti laiminlyönyt blogin päivityksen. Mutta tästähän ei ole kuin suunta ylöspäin.


Tunnustuksen myötä pitää huomioida seuraavat asiat: kiittää (ja linkittää!) tunnuksen antajaa, kertoa 7 asiaa itsestään ja laittaa tunnustus 15 blogiin. Tämä selvä.

Ihana Sinisilmä, kiitos kaunis tästä :) Ihana huomata että joku jaksaa lukea mun kirppishömpöttelyjä :)

Ja sitten sen seitsemän juttua.
1. Opettelen syömään tulista ja mausteista ruokaa. 15-vuotias pikkuveljeni pystyy syömään tuorettaa / raakaa habaneroa. Ihan siihen ei ole tarkoistus yltää.
2. Mä olen lihansyöjä. Tykkään kanasta, possusta, naudasta, hirvestä, porosta, villisiasta... Haluaisin maistaa karhua, kania/jänistä, fasaania... Lihaaaaaa!!
3. Olen lukutoukka.  
4. Kun pitää valita, onko kissa- vai koiraihminen, niin koiraihminen. Vaikka kissoista tykkäänkin, niin Mufin jälkeen koirat on ollut mun juttu.
5. Saunominen aiheuttaa mulle helposti huonon olon. Silti pyrin käymään kerran viikkoon saunassa.
6. Käytän villasukkia kesät talvet.
7. Olen myös yllättävän herkkä.

Valitettavasti en tässä osaa nimetä 15 blogia, mutta jos muutaman.

NinnuMummo ja Jinnai, olkaa hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti